№57 бөбекжай
№57 бөбекжай
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудағы мемлекеттік саясат отбасында және бөбекжайда бала өмірінің қауіпсіздігін сақтауға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға қолжетімділікті кеңейту арқылы ерте жастан бастап балалар үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасауға, тәрбиелеу – білім беру процесіне қатысушылардың жауапкершілігін арттыру арқылы мектепке дейінгі ұйымдардың сапасын арттыруға бағытталған.
Мектепке дейінгі ұйымдардың сапасын көтеру үшін жүргізілетін жұмыс түрлері педагог мамандардың сапалық құрамына, педагогикалық шеберлік деңгейіне, жұмыс тәжрібиесі т.б. байланысты болады.Заман талабына сай мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесі инновациясыз дами алмайды
Мектепке дейінгі білім берудің дамуы, жаңа сапалы деңгейге өтуі инновациялық технологияларсыз мүмкін емес.
Балалармен оқу-тәрбие үрдісін жаңашыл ұйымдастыруда педагогтардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін арттыру өзекті мәселелердің бірі. Сондықтан оқу, тәрбие, даму процестерін жандандыру қажет.
Ол үшін бөбекжайдағы әдістемелік қызметтің мақсаты-тәрбиешілердің кәсіби шеберлік деңгейін үздіксіз жетілдіру, білім сапасын көтеру мақсатында жаңа технологияларды меңгеру деңгейі басты назарда.
Сол себепті бөбекжайымызда бірнеше жаңа технологияларды өз тәжірибемізге енгізіп педагогтардың интеллектуальды-шығармашылық дамуына жағдайлар жасалынып отырады.
Оларды атап айтсақ:
М.Монтессоридің педагогикалық жүйесі –әлемнің көптеген елдерінде ең танымал жүйелердің бірі. Бұл- баланы жан-жақты тәрбиелеу, оның дүние танымын жетілдіру, заттық орта туралы түсінік ой-өрісін дамытып, еңбекке баулу деген сияқты міндеттері жүзеге асыруға көмектесетін құралдардың бірі. Монтессори материаларын қолдану арқылы бала - затты түсінеді және оны қолдануға тырысады. Балабақшада тәрбиешілері өз қолымен түрлі дидактикалық ойындармен, материалдармен , монтессори көрпешелері, бизиборд құралдарын, Монтессори бөлмесін жабдықтады. Ол балаға қоршаған ортаны өз еркімен ашуы үшін кілт болып қызмет етті және өз таңдағанын, өз бетімен жасауға мүмкіндік берді.
Заманауи инновациялық әдістердің бірі ол – құм терапиясы. Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуында құм терапиясының балаларды шаршатпай, жалықтырмай, жан - жақты дамуына тигізер үлесі өте зор болды.Бұл үшін педагогтар - құмға арналған жәшіктер ,шағын фигуралар «коллекциясын» қолданды. Бір сөзбен айтқанда, қоршаған әлемде кездесетін заттың бәрі «коллекцияда» лайықты орынға ие бола алды. Ойын кезінде қандай да бір бейнелердің фигуралары жетіспесе, тәрбиешілер оларды ермексаздан, қамырдан илеп, қағаздан қиып қолдан жасады. Құмнан суреттер салып, әртүрлі оқиғаларды ойлап тауып, бала әлдеқайда қызықты «өз әлеміне» жол таба алды.
Тәрбиешінің басты міндеті -бала өзі жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық ортасын қалыптастыру болды. Құм терапиясы арқылы –тәрбиеші баланың танымдық және психикалық процестерін , кеңістіктік түсінікті, тактильді - кинестетикалық сезімділік пен зейіннің шоғырлануын , эмпатияның пайда болуын, қолдардың ұсақ моторикаларын дамытты.
«Ақпараттық коммуникативті» технологияны пайдалану арқылы, біз бүлдіршіндеріміздің білім сапасын көтеруде біршама жетістіктерге жеттік. Бөбекжай педагогтары педагогикалық процестің негізгі бағыты әрбір жеке тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір баланың жеке дара ерекшелігін ескере отырып, педагогикалық процестің алдына қойылған міндеттерін шешу үшін ең тиімді әдіс, тәсілдерді іздестіріп отырды.
Дәстүрлі оқыту мен тәрбиелеу әдісіне қарағанда, электронды инновациялық технология арқылы білім беру баланың қызығушылын арттыратыны ,түсінбеген жерлерін қайта қарауға, тыңдауға, нақтылауға мүмкіндік беретініне көздері жетті.
Осындай технологиялық құралдардың бірі ол -«Даналық әліппесі». Бағдарлама халқымыздың рухани құндылықтарын балалар түсінігіне сай етіп, бірізділікте жинақтаған тәрбие құралы. «Даналық әліппесі» негізінде, «Сөйлейтін қалам» технологиясы бойынша жасалған. Бағдарламаның мақсаты: педагогқа ұрпақтан – ұрпаққа жеткен сайын құндылығы артып, рухани қазынамызға айналған бата, нақыл сөздер, домбыра, қобыз үні,билер сөзі,бесік жыры, батырлар жыры, халық тағылымы т .б сияқты бабалар даналығымен таныстыру.
«Даналық әліппесі »баланы ерте кезден бастап нәрлендіру, бала бойында адамзатқа жат ықпалдарға берілмейтін және қарсы тұратын рухани иммунитет қалыптастыруға көмектеседі. «Даналық әліппесі» арқылы балалар ұлттық салт – дәстүрге байланысты неше алуан ұлағатты, шешен, бата т,б сөздердің мағынасын түсініп ,сонымен қатар ұлттық тәрбиені бойына сіңірген жас ұрпақтың жаңа буынын қалыптастыруда үлкен себебін тигізді.
Инновациялық педагогикалық технологиялардың ішінде шығармашылық қабілеттерін арттыруға өз үлесін қосатын технологиялардың бірі - ол театр терапиясы. Театр терапиясының ерекшілігі баланың жалпы тәрбиесіне, дамуына әсері зор болды. Балабақшада аптаның бейсенбі күні театр күні болып саналды,тәрбиешілер балалармен бірге ертегілерді сахналап, көрермендер ретінде ата-аналар мен кішкентай бөбектерді шақырып отырды. Педагог баланың шығармашылық қабілетін қуыршақ театр ойыншықтары, ойын сахналау, ойын – еліктеуші, сюжетті рөлдік ойындар арқылы дамытып отырды. Бұл жұмыстарды жүргізу бағытында тәрбиешілер би-ба-бо,саусақ, қолғап, фланелеграф театрымен қатар ,фартук театрын, әр түрлі персонаж костюмдерін, үлкен еден қуыршақ театрын,қыстырғыш, маска,диск театрларын қолдан жасады. Театр арқылы бала шығармашылық қабілеттері өсіп көптеген ойындарға тартылды, сюжетті – рөлдік, драматизация ойындары, сахналау, көріністер т.б.
Тағы бір технологияның түрі «Лэпбук» - мектепке дейінгі балалардың танымдық – зерттеу белсенділігінін дамуы түрінің инновациялық формасы, балалардың ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамуына жақсы әсер тигізеді, бір проблеманы шешу жолында әр сала бойынша білімдер алады және алған білімдерін қолдана алады.Осы лэпбук құралы арқылы балалар білімдерін тиянақтап өткен бір бөлімді пысықтап отырады.
Жаңалықтарды игерту арқылы педагогтардың біліктілігін жетілдіруде ғылыми-әдістемелік қызмет көрсету мақсатында балабақшада ішкі семинарлар, дөңгелек үстелдер, тренингтер ұйымдастырылып отырды.
Бүгінгі таңда мектеп жасына дейінгі балалар үшін Изотерапияның қызықты түрлерінің бірі – әйнекке сурет салу. Қағазбен сурет салудан айырмашылығы, әйнек жаңа көрнекі әсер мен сезімге бөлейді.
Әйнектегі терапия, сіз келесі мәселелерді шеше аласыз:
1. Түстерді қабылдау және сенсорлық дамыту.
2. Жалпы және ұсақ моториканы дамыту.
3. Қабылдау және көрсету процесінде сөйлеу мен ойлаудың дамуы.
4. Қызметтің нәтижесімен байланысты мазасыздықты, әлеуметтік қорқыныш пен қорқынышты алдын-алу және түзету .
5. Жеке қасиеттердің дамуындағы кемшіліктерді жою, мысалы, сенімсіздік, қиындықтарды жеңе алмау, осалдық, ұялшақтық, дәрменсіздік сезімі және т.с.с
Сөйлеу терапиясының ең жаңа технологияларының бірі - Су-Джок терапиясы. Коррекциялық-логопедиялық жұмыста мен Су-Джок терапиясының әдістерін сөйлеу бұзылулары үшін, саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту үшін, сондай-ақ денені жалпы күшейту мақсатында белсенді қолданамын.Су-джок терапиясы - бұл баланың танымдық, эмоционалды және ерікті сфераларын дамытуды қамтамасыз ететін тиімді әдістердің бірі. Мақсаты: Су-Джок терапиясының көмегімен сөйлеу қабілетінің бұзылуын түзету.
Міндеттері:
Су-Джок жүйесі бойынша биологиялық белсенді нүктелерге әсер ету.
Ми қыртысының сөйлеу аймағын ынталандыру.
Балалардағы сөйлеу бұзылыстарын түзетуде мұғалімдер мен ата-аналардың құзыреттілік деңгейін арттыру.
BabySkills» жобасының 4 құзыреттілігі бойынша семинар-практикум өтті
17.05.2024жылы «Nº57 «Ақбота» бөбекжайы» ЖБҚ МКҚК мен Х. Өзбекғалиев атындағы Маңғыстау жоғары политехникалық колледжімен бірлесіп, «BabySkills» жобасының 4 құзыреттілігі бойынша семинар-практикум өтті. Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балаларға ерте жастан кәсіби бағдар беру, бала ...«Дамытушы ойындардың бала психологиясына тигізер әсері» тақырыбында семинар-тренинг
Бөбекжай психологы Мөлдір Жолайқызы ортаңғы топ ата-аналарына арнап, баланы дамытуға бағытталған «Дамытушы ойындардың бала психологиясына тигізер әсері» тақырыбында семинар-тренинг өткізді. Мақсаты: Отбасы мен бөбекжайдың белсенді ынтымақтастығын арттыру. Қолайлы біл...Мектепке дейінгі ұйымдарға арналған семинар-практикум
21.05.2024 жылы бөбекжайымыздың педагогтері мен тәрбиеленушілері Маңғыстау облысы білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің “Оқушы Орталығы” КММ-де "BabySkills -ерте кәсіптік бағдарлау" жобасына қатысушы мектепке дейінгі ұйымдарға арналған семинар-практикумына ...БӨБЕКЖАЙДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІ
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудағы мемлекеттік саясат отбасында және бөбекжайда бала өмірінің қауіпсіздігін сақтауға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға қолжетімділікті кеңейту арқылы ерте жастан бастап балалар үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасауға, тәрбиелеу ...Бөбекжайымызда "Біртұтас тәрбие" бағдарламасы аясында "Аналар мектебі" құрылып, жұмысын бастады
№ 9 “Дарын” мад тобы Дамытушы ойын “Таяқшалар”
Мақсаты: бала шығармашылығын , зейінін, кеңістікті бағдарлауды, құрастыру қабілеттерін дамыту. https://www.instagram.com/reel/C2HxvUjsVE-/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== ...№ 3 «Балауса» ортаңғы тобы. Дидактикалық ойын: «Геометриялық пішіндерді ата»
Мақсаты: Геометриялық пішіндердің айырмашылығын білу. Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту. Тілдерін дамыту. Өз ойларын еркін жеткізуге тәрбиелеу. https://www.instagram.com/tv/C2MfoNWx7qu/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== ...“Балдырған” тобының бүлдіршіндерімен 1-күн
Мен сіздерді жеке блогымда қарсы алғаныма қуаныштымын!
Мұнда сіз өзіңізді қызықтырған көкейдегі сұрақтарыңызды қойып, пікірлеріңізбен бөлісе аласыз.
Егер, сіздің бөбекжайымыздың жұмысын жақсарта алатын ұсыныстарыңыз немесе бастамаларыңыз болса, біз оларды қуана қабылдауға әзірміз. Бұл интерактивті ресурс бөбекжай қызметінің мәселелерін кеңінен талқылау үшін жақсы алаң бола алады және мемлекеттік білім беру органдарының ашықтық белгісі болып табылады.
Қабылдауға жазылу